مقالات

خرید انواع لباس بچه گانه مجلسی و اسپرت

خرید لباس کودک | لباس کودک مناسب سن | لباس دخترانه مناسب | لباس پسرانه مناسب | لباس تابستانه دخترانه | لباس زمستانه پسرانه

 

خیلی از مادرها زمانی که مجرد بوده اند همیشه در حال خرید برای خود بوده اند و به تیپ خود می رسیده اند، اما اغلب از زمانی که ازدواج کرده اند و بچه دار شده اند بیشتر به تیپ فرزند خود توجه کرده اند و دوست دارند که شیک ترین و جدیدترین لباس ها را برای فرزندان خود بخرند. حال چه مدل پسرانه باشد و چه مدل دخترانه

در این مقاله به شما می خواهیم آموزش بدهیم که در زمان خرید لباس کودک چه نوع انتخابی داشته باشید و در ضمن شما را با خرید اینترنتی لباس کودک آشنا کنیم.

حتماً در زمان انتخاب لباس کودک از خود کودک هم‌نظر بخواهید

خوب است بدانید که کودک شما بعد از سن 3 سالگی به مرحله ای می رسد که خیلی دوست دارد استقلال داشته باشد و در همه چیز که به او مربوط است دخالت کند و حتی گاهی برای خود خط قرمزی هم تعیین می کند.

اگر کودک شما لباسی را پسندید سلیقه او را قبول کنید

حتماً زمانی که کودک شما لباسی را انتخاب می کند رنگ و جنس لباس بچگانه را بالاتر از سلیقه خود بدانید و به سلیقه او احترام بگذارید تا او بتواند لباسی را که دوست دارد بپوشد. حال اگر شما مایل بودید در انتخاب رنگ لباس برای خود با او ست کنید.

حتماً لباسی را برای کودک خود انتخاب کنید که امن باشد

همیشه امنیت در انتخاب و خرید لباس کودک حرف اول را می زند. به طور مثال لباس هایی که دارای بند، دکمه، پاپیون نباشند بسیار برای کودک شما مناسب هستند. سعی کنید در زمان خرید لباس کودک دخترانه لباسی را انتخاب کنید که دکمه ریز و کوچک نداشته باشد. اگر هم لباس کودک بند دارد بند های لباس طوری طراحی نشده باشد که دور گردن و یا دست و پا او را بگیرد و موجب خفگی کودک شود.

  • اصلی ترین و مهم ترین نکته در زمان خرید لباس کودک این است که به جزییات توجه کنید و اگر تزییناتی بر روی لباس دوخته شده است بسیار محکم باشد.
  • حتماً دقت کنید که لباس را بر اساس سایز و وزن کودک بخرید نه سن او
  • حتماً لباسی که انتخاب می کنید به وزن و سایز کودک شما هم خوانی داشته باشد نه سن او در نظر گرفتن سن معیار مناسبی نیست.

دقت داشته باشید که در برند های مختلف سایز ها متفاوت هستند. پس به همین دلیل وزن کودک مهیار مناسب تری است.

حتماً در زمان خرید به چند ویژگی توجه داشته باشید

لباسی را بخرید که در زمان به تن کردن و در آوردن راحت باشد.

  • یقه لباس گشاد باشد و پوشاندن آن راحت باشد. اگر می خواهید لباس کودک را از سر به تن او کنید باید یقه طوری طراحی شده باشد که سریع این کار انجام شود، به این دلیل که کودک سریع احساس خفگی می کند.
  • سعی داشته باشید که آستین لباس گشاد و راحت باشد تا پوشاندن آن راحت باشد.
  • لباس قابلیت شستشو را داشته باشد و عبارت شستشو با ماشین لباسشویی را داشته باشد.
  • در قسمت پایین تنه و بالا تنه حتماً بند داشته باشد که در زمان تعویض پوشک بچه به مشکل بر نخورید.

حتماً برای کودک خود هوشمندانه و کاملاً اقتصادی خرید کنید

هوشمندانه خرید کردن به معنی است که بعضی از سایزهای لباس های نوزادی اصلاً مناسب نوزاد نیستند و هیچ زمان به تن او نخواهند شد.

بعضی از لباس ها هم بعد از گذشت یک ماه به سایز یک نوزاد سه ماهه می رسد.

پس بهترین کار این است که در زمان خرید لباس سایزی را بخرید که به کودک 6 ماهه تا 1 ساله مناسب باشد و اگر کمی برای کودک شما بزرگتر بود مشکلی نیست در عرض چند ماه اندازه اش می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید