مقالات

خرید اینترنتی لباس بچه گانه ارزان

لباس مناسب کودک | لباس دخترانه | لباس پسرانه | لباس تابستانه کودک | لباس زمستانه کودک | خرید لباس کودک

 

 

باید گفت که همیشه لباس هایی که مارک دار هستند و از برند معتبر نمی توانند با کیفیت باشند پس در نتیجه به دنبال لباس هایی باشید که قیمت مناسب دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

پس قبل از اینکه خرید اینترنتی لباس کودک خود را انجام دهید بهتر است در قسمت مشخصات پارچه لباس تمام موارد را بخوانید بعد انتخاب کنید.

قبل از خرید لباس بچگانه دخترانه و خرید لباس بچگانه پسرانه حتماً به راحتی لباس کودکتان توجه کنید و از پارچه های نخ پنبه ی که اغلب جنس لطیفی دارند خریداری کنید.

زمانی که می خواهید در زمستان خرید لباس کودک خود را انجام دهید و لباس گرم بخرید حتماً به سراغ لباس هایی بروید که هم گرمای خوبی داشته باشد و هم بدن کودک را آزار ندهد و اصلاً از لباس های پشمی انتخاب نکنید.

اصلاً از لباس هایی که تور و گیپور دارند و باعث آزار و اذیت کودک شما می شوند انتخاب نکنید. این موارد می توانند باعث خارش و قرمزی پوست بدن کودک شوند.

سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که یا تیره و یا طرح دار هستند و زمانی که لکه ای بر روی لباس ایجاد می شود زیاد به چشم نمی خورد.

به دلیل اینکه کودکان دارای فعالیت هایی به مراتب بیشتر از بزرگسالان می باشند این نکته که لباس های کودکان باید خیلی با کیفیت تر از لباس های بزرگسالان باشد را برای ما تداعی می کند.

قطعاً برای خرید لباس کودک با کیفیت بالا این تفکر که هر چه بیشتر پول بدهید بیشتر آش می‌خورید سنخیتی ندارد و باید از این طرز تفکر دوری کنیم.

دقت داشته باشید که لباس های برند و گران قیمت لزوماً دارای کیفیت مناسب نیستند و ما باید در خرید های خود دقت کنیم.

در هنگام خرید لباس برای کودکان باید به ضخامت پارچه لباس دقت کرد زیرا لباس هایی که با پارچه های نازک تولید شده اند معمولاً بعد از چند بار شستن کیفیتشان بسیار پایین می آید.

لباس کودکان باید لطیف باشد

کودکان از لباس های ضخیم و زبر خوششان نمی آید و همانطور که می دانیم لباس هایی که تن کودکان را به اصطلاح بخورد را نباید تهیه کنیم.

در این خصوص برای تهیه و خرید لباس برای نوزادان باید دو چندان دقت کنید تا لباس لطیف و راحتی را برای آنها تهیه کنید. معمولاً لباس های نخی جنس لطیفی دارند و پوست را آزار نمی دهند البته لباس های پنبه ای نیز بسیار جنس راحت و نرمی دارند و مناسب برای نوزادان می باشد.

برای خرید لباس های گرم و زمستانی باید دقت کنید که اگر لباس های کرک دار برای کودکانتان می خرید حتماً دقت کنید که این لباس ها کرک پس ندهند زیرا برای کودکان بسیار ناخوشایند می باشد.

درز های دوخت لباس های کودکان

در هنگام خرید لباس کودکان به شما پیشنهاد می کنیم که بررسی درز های دوخت لباس های کودکان را با دقت بررسی نمایید و حتی روی این مسئله وسواس به خرج دهید.

بهتر است در زمان خرید لباس بچگانه پسرانه و خرید لباس بچگانه دخترانه این نکات را به طور کامل رعایت کنید.

 

 

لباس های دارای زرق و برق

معمولاً لباس ها با الیاف گیپور، تور و پارچه های براق دارای زمختی خاصی هستند که باعث خارش و قرمزی پوست کودکان می شوند. پس این مسئله را همیشه در نظر داشته باشید که زیبایی و زرق برق لباس را به سالم بودن پوست و راحتی کودکان ارجحیت ندهید.

لباس های ریش دار و بندی

لباس های که در بعضی از قسمت های خود دارای بند یا گیره می باشند اصلاً برای کودکان مناسب نیستند و باید از لیست خرید لباس های کودک خود آن‌ها را حذف نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید